Monday, January 31, 2005

Kunden har alltid rätt

Hittade 3 mail i inboxen när jag kom till jobbet.

Mail 1:

”Hej! Jag fick en telefon hemskickad från er som jag är extremt besviken på, då den verkar ha blivit skadad på vägen hit. Jag förväntar mig en ny telefon innan kl 12 idag, annars kommer jag anmäla er till polisen och gå till Aftonbladet!! Mvh/Pontus”

Mail 2:

”Köpte en skrivare från eran hemsida, och fick inte med nån USB-kabel. Nu är det ju faktiskt så att ni raringar skrivit på eran hemsida att denna är USB-kompatibel, därför förväntar jag mig för farao att det ska ingå en sådan. Nu är ni så jävla vänliga att skicka mig en sådan direkt, annars så ska jag se till att i polisanmäls och hamnar i tidningen. Är ni smarta nu så inser ni hur pinsamma ni är och skickar mig en sådan omgående... Mvh/Tor”

Mail 3:

”Jag är jävligt förbannad på er!! Min videokamera som jag köpte från eran hemsida kan inte föra över filer till datorn!!! JAG JOBBAR MED DATORER SÅ JAG VET VAD JAG PRATAR OM OCH DENNA JÄVLA SKITEN KAN INTE DET!! Jag är skitförbannad rent ut sagt. Jag vill ha pengarna tillbaka, och för frakten också, och sen när jag fått det så kan jag lova er att jag ska snacka skit om erat företag inför alla jag känner, i all evighet. DET FINNS INGA ORD FÖR ATT BESKRIVA HUR MYCKET JAG HATAR ER OCH ERAT JÄVLA SKITFÖRETAG!!! /Lena”

Och så tycker vi att Asien har det kämpigt just nu... ni vet inte vad smärta är innan ni fått hem en videokamera för 2490 kr som inte kan föra över filer till datorn.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home